Mokytojo padėjėja Daiva Marozienė
Mokytojo padėjėjo pagalbos tikslas: padėti ribotų galimybių turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams savarankiškai dalyvauti ugdyme ir popamokinėje veikloje.
Pagrindinės mokytojos padėjėjo veiklos kryptys:
- Dirba su mokiniu ar mokinių grupe, bendradarbiaudamas su mokytoju, auklėtoju, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais specialistais.
- Padeda mokiniui (mokinių grupei): orientuotis ir judėti aplinkoje, susijusioje su ugdymu(si), gimnazijoje ir už jos ribų ugdomosios veiklos, pamokų, pertraukų, popamokinės veiklos, papildomo ugdymo, renginių ir išvykų metu;
- Padeda apsitarnauti, pavalgyti, pasirūpinti asmens higiena; įtraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti;
- Paaiškina mokytojo skirtas užduotis ir talkina jas atliekant; padeda perskaityti ar perskaito tekstus, skirtus mokymuisi; padeda užsirašyti ar užrašo mokymo medžiagą;
- Padeda tinkamai naudotis ugdymui skirta kompensacine technika ir mokymo bei kompensacinėmis priemonėmis; turinčiam ribotas mobilumo galimybes: išlipti iš transporto priemonės atvykusį į mokyklą ir įlipti į transporto priemonę išvykstant iš mokyklos; judėti po mokyklą, pasiekti klasę, grupę, kitas patalpas.