Vyr. Specialioji pedagogė Laima Šniokaitienė ( 33 kab.)
Specialiosios pedagoginės pagalbos tikslas - didinti asmens, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą.
Pagrindinės specialiojo pedagogo veiklos kryptys:
- Specialusis pedagogas atlieka pedagoginį mokinio vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių lygį ir jų atitikimą mokymo programoms.
- Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniui ar mokinių grupei, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Organizuoja individualias, pogrupines, grupines pratybas, kurių metu lavina sutrikusias pažintines funkcijas bei padeda išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus.
- Konsultuoja mokytojus , mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų poreikių mokinių ugdymosi klausimais.
- Dalyvauja gimnazijos vaiko gerovės komisijos darbe, teikia pasiūlymus dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo.
- Šviečia gimnazijos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
- Bendradarbiauja su kitais gimnazijos ir pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
- Pildo teisės aktuose nustatytus specialiojo pedagogo dokumentus, rengia specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo priemones, turtina specialiojo pedgogo kabinetą vaizdine metodine medžiaga. Aktyviai dalyvauja kvalifikacijos tobulinimo seminaruose.