https://www.sac.smm.lt/projektai-ir-programos/projektai/vykdomi-projektai/es-projektai/
2019 m kovo mėn. fizikos kabinetas gavo šias priemones:
1. Mechanikos rinkinys (1 vnt. 6 komplektai) | 2. Geometrinės optikos rinkinys (4 komplektai) | |
2. Geometrinės optikos rinkinys (4 komplektai) | 3. Mokomasis elektronikos rinkinys (4 komplektai) | |
4. Multimetras (4 komplektai) | 5. Maketavimo rinkinys (4 komplektai) | 6. Mikrovaldiklių mokomasis rinkinys (4 komplektai) |
7. Skirtingo medžiagų tankio kūnų rinkinys.
8. Magnetų rinkinys.
9. Plokštelių rinkinys magnetizmui demonstruoti.
Šiais mokslo metais jau panaudojome geometrinės optikos rinkinį nagrinėdami šviesos reiškinius su septintokais. Kitų priemonių kol kas nepanaudojome, bet būtinai panaudosime kitais mokslo metais. Tik labai gal, kad komplektų tiek nedaug, o mokinių klasėje yra virš dvidešimties..
2018–2019 m. m. Smilgių gimnazijos 5–11 klasių moksleiviai dalyvavo Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro įgyvendinamo projekto „Neformaliojo vaikų švietimo paslaugų plėtra“ veiklose. Jų metu mokiniai turėjo galimybę dalyvauti įvairiose edukacinėse programose. Viso programose sudalyvavo 150 gimnazijos mokinių. Šių veiklų tikslas – sudaryti sąlygas vaikams ugdyti(s) netradicinėje aplinkoje: muziejuose, teatruose, nacionaliniuose ir regioniniuose parkuose.
Kūrybinis projektas „Sužinok. Išmok. Naudok.“ — tai bendras visose 6 edukacinėse programose („Muzikos paslaptys“, „Miško paslaptys“, „Šiuolaikinė biomechanika“, „Vaizdų skaitymo paslaptys“, „Tropiniai ir subtropiniai augalai“, „Amatų technologijos ir restauravimas”), dalyvavusių mokinių ir mokytojų kūrybinis projektas, kuris apibendrina ir atspindi edukacinėse programose įgytas žinias ir naujus įgūdžius. Įgyvendinant projektą, vadovaujami mokytojų, mokiniai rinko medžiagą, ją susistemino ir apibendrino bei gamino priemones. Mokytojai parengė priemonių aprašus.
Projekto vykdytojai:
Projekto koordinatorė: Direktoriaus pavaduotoja udymui Aušra Krikščiūnienė.
Projekto detalų aprašą su mokinių darbais rasite čia: